sjuklingar.

Just nu sitter jag vid datorn och smsar med min Älskling, hon är just hemkommen från matchen mot P18 vilket tyvärr resulterade i en förlust, tråkigt! Det blev även ytterligare en förlust för mig igår när vi åkte långt som helvete för att möta Sunnersta, vi började riktigt bra och hade matchen. I andra går dom in och tar över och får in ett skitmål, aja nu är sist, punktslut.

Båda jag och min baby är sjuka, hon är förkyld som tusan och jag mår inte heller någe vidare, halsvärken börjar gå över men har ännu lite ont i huvudet. Får se om jag åker hem till Emma ikväll, det hade varit mysigt! Jag vill inte bli sjuk nu, eftersom jag har fått den äran att träna med a-laget denna vecka, vi inleder måndagen med 1 timmes fotbolls-träningspass och sen cirka 1 timme styrka efter.

HAMPUS ÄLSKAR EMMA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0